ForCamping s.r.o.

Secțiunea utilizatorului

Autentificare

Coș

Coșul dumneavoastră este gol. Aveți nevoie de ajutor? Aruncați o privire la sfaturile noastre sau scrieți-ne.

Transport gratuit

299 Lei

Știați că oferim transport gratuit pentru comenzile de peste 299 Lei?

Garanția lanternelor Ledlenser

Produsele LEDLENSER sunt garantate timp de 2 ani. Aceasta poate fi prelungită la 7 ani după înregistrarea produsului. Mai jos veți găsi opțiuni despre prelungirea garanției și despre cum să procedați atunci când faceți o reclamație.

Marca LEDLENSER acordă o garanție de 2 ani pentru produsele sale (numai pentru lanterne). Excepție este bateria, care are garanție de 6 luni. Garanția la echipamente si accesorii (huse, conuri de semnalizare. etc.) este prevăzută pentru 24 de luni. Garanția nu acoperă uzura normală. Garanția se aplică numai defectelor de producție. În caz de deteriorare mecanică, reclamația este acceptată numai după examinarea profesională a tehnicianului de service al vânzătorului. Vânzătorul livrează numai mărfuri originale. Perioada de garanție începe din ziua predării mărfii cumpărătorului sau utilizatorului final. Vânzătorul garantează calitatea și completitatea livrării. Marfa este livrată cu o garanție de cel puțin 24 de luni. Dacă cumpărătorul descoperă defecte la primirea mărfii, trebuie să informeze acest lucru, în scris și prin poștă recomandat, fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 3 zile de la primirea mărfii.

În cazul în care doriți să aplicați garanția de 7 ani, trebuie să aveți un card de garanție și produsul înregistrat pe web http://www.ledlenser.cz/. Codul îl găsiți pe autocolant „100% ORIGINÁL“ și se află la fiecare lanternă LEDLENSER destinată distribuției în Republica Cehă și Slovacia. 

Produsul poate fi înregistrat AICI.

Aveți un produs LEDLENSER cu card de garanție și doriți să solicitați o garanție de 7 ani?

Reclamația trebuie să fie însoțită de documentul fiscal și cardul de garanție. Reclamația trebuie să includă data livrării, numele produsului, cantitatea, descrierea defectului, informații de contact (numele, adresa, numărul de telefon, e-mail) și o propunere pentru rezolvarea reclamației.

 

Articole pe o temă similară

Cum se întrețin corect articolele din puf

Produsele cu umplutură de puf se numără printre cele mai performante în ceea ce privește izolația și confortul. Pentru a vă bucura de ele mulți ani și pentru ca acestea să-și păstreze proprietățile, este important să le acordați îngrijirea…

Șosete Darn Tough cu garanție pe viață

Darn Tough este un brand care de mulți ani se specializează în producția de șosete – și nu orice fel de șosete. Gama sa largă include șosete scurte până la gleznă, modele clasice, dar și modele până la genunchi, pentru copii, femei și…

Colecția de corturi Outwell Deluxe Air Collection

Colecția Deluxe Air este o nouă colecție de la Outwell pe care familiile o vor aprecia. Colecția impresionează prin spațiul său, construcția gonflabilă și caracteristicile practice pentru a vă face șederea în camping mai plăcută.