ForCamping s.r.o.

Secțiunea utilizatorului

Autentificare

Coș

Coșul dumneavoastră este gol. Aveți nevoie de ajutor? Aruncați o privire la sfaturile noastre sau scrieți-ne.

Transport gratuit

299 Lei

Știați că oferim transport gratuit pentru comenzile de peste 299 Lei?

FAQ - Cele mai frecvente întrebări

Am adunat cele mai frecvente întrebări ale clienților noștri. Dacă nu găsiți răspunsul dorit, contactați serviciul nostru pentru clienți.

Cu ce vă putem ajuta?

 

Cumpărături și livrare

Ce metode de livrare pot alege?

  1. Livrare prin curier la adresă - Cargus, Fan Courier,
  2. Ridicare personală din magazinele 4camping
  3. Ridicare din punctele de livrare - Sameday Easybox, Packeta, GLS ParcelShop

Care sunt taxele de livrare?

Mod de livrare Livrare sub 299 lei
Livrare peste 299 lei
Ridicare personală – magazinul 4camping Gratuit Gratuit
Cargus 17 Lei Gratuit
FAN Courier 17 Lei Gratuit
Packeta 19 Lei Gratuit
Sameday Easybox 19 Lei Gratuit
GLS ParcelShop 19 Lei Gratuit

Plata ramburs sau la ridicare din magazinele 4camping este 5,00 lei.

Când primesc produsul?

Comenzile primite până la ora 8:00, pot fi expediate în aceeași zi. Livrarea durează, de obicei, în jur de 2-3 zile lucrătoare, depinzând de volumul de lucru al curierilor. Statusul comenzii poate fi urmărit accesând link-ul care vă va fi trimis împreună cu rezumatul comenzii.

Când va fi produsul pregătit pentru ridicare din magazin?

Produsele sunt disponibile în magazine, de obicei, în termen de 2 zile lucrătoare. Vă vom informa prin SMS și e-mail imediat ce comanda este pregătită pentru ridicare.

Cum pot plăti comanda mea?

Puteți plăti cu cardul online, prin transfer bancar sau în numerar – la livrare (ramburs) sau la ridicare din magazin.

Cum pot utiliza un cupon promoțional?

Cuponul promoțial se poate verifica în timp ce vizualizați coșul în partea dreaptă jos a paginii (www.4camping.ro/cos/). După apăsarea butonului, suma cuponului se deduce din suma comenzii. Dacă aveți nevoie de asistență colegii de la Departamentul relații clienți, vă pot ajuta.

 

Magazin, posibilitate de probare

Cum pot afla ce produse aveți în stoc în magazinul dumneavoastră?

Din cauza gamei largi de produse, majoritatea articolelor sunt disponibile numai din depozitul central. Articolele trebuie mai întâi comandate online cu livrare la magazin, unde puteți să comandați mai multe articole pentru a le compara, a le proba și a vă decide asupra achiziției pe loc.

Pot să comand mai multe mărimi și să probez produsele în magazin?

Da. Magazinul nostru este dotat cu cabină de probă. Plătiți produsele numai după ce le încercați.

Cum pot comanda produse pentru a le încerca în magazin?

Adăugați în coșul de cumpărături produsele pe care doriți să le încercați în magazin. Alegeți livrarea la magazinul dorit și metoda de plată – numerar sau cu cardul la ridicare.

Când ajung produsele comandate la magazin?

De obicei, mărfurile sunt disponibile în magazin în termen de 2-3 zile lucrătoare. Vă vom informa prin SMS și e-mail atunci când comanda este pregătită pentru ridicare.

În cât timp pot ridica comanda de la magazin?

În magazinul din Voluntari aveți la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru ridicare, cu posibilitatea de prelungire cu o zi. În cazul în care nu puteți ridica comanda, vă rugăm să sunați la numărul de telefon al serviciului pentru clienți pentru a stabili o dată de ridicare ulterioară.

Pot parca la magazin?

Puteți vedea opțiunile de parcare dând click pe harta de pe pagina magazinului.

Pot plăti cu cardul?

Da, la magazin puteți achita cu cardul.

 

Returnarea produselor

Cum pot returna produsele?

Produsele neutilizate pot fi returnate în termen de 30 de zile de la primirea comenzii. Pentru returnare, vă rugăm să completați formularul de retur. În colet includeți formularul completat sau numărul de caz primit după trimiterea formularului. 

Puteți returna produsele:

  • Magazin 4camping – returnați produsul personal în magazinul nostru 4camping
  • GLS Parcelshop – prin intermediul punctelor de predare. Această opțiune o selectați la completarea formularului. (Gratuit)
  • Packeta – prin intermediul punctelor de predare. (Gratuit)
  • DHL – prin intermediul punctelor de predare. Această opțiune o selectați la completarea formularului. (89,90 lei)
  • Serviciu de curierat – curierul va ridica coletul de la adresa dvs. Comanda de transport o selectați la completarea formularului. (99 lei)
  • Curier – trimiteți coletul la adresa: Packeta / 4camping.ro ID 94339720 Strada Virginia Nr. 4, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13, cod poștal 077096 Tel.: +40 316 300 402 Atenție! Introducerea codului 4camping (ID: 94339720) este obligatorie. În lipsa acestuia, coletul se poate pierde și nu vom putea rambursa contravaloarea produsului.

 

Ambalajul original al produsului nu trebuie deteriorat. În cazul deteriorării produsului sau al ambalajului, suma rambursată va fi ajustată în funcție de evaluare.

Cum pot returna produsele prin GLS ParcelShop?

Returnarea prin punctele de predare GLS este gratuită. La completarea formularului de retur, selectați opțiunea GLS ParcelShop. După completarea formularului, primiți pe e-mail o etichetă de retur generată automat – lipiți-o pe colet și predați coletul la un ParcelShop apropiat.
Aceasta este cea mai rapidă modalitate de a returna produsele. 

Cum pot returna produsele prin Packeta?

Returnarea prin punctele de colectare Packeta este gratuită. Duceți coletul la un punct de ridicare Packeta (nu tip BOX) și comunicați angajatului:

  • ID retur: 94339720
  • Numele magazinului: 4camping.ro

Pentru a găsi cel mai apropiat punct, folosiți filtrele de pe harta Packeta:
„Tip: punct de ridicare” și „Locații care acceptă retururi”.

Cine plătește costul returnării produselor?

Costul returnării produselor este suportat de client, cu excepția retururilor efectuate prin GLS ParcelShop și Packeta, care sunt gratuite.

Returnez produsele – când voi primi banii înapoi?

Suma va fi rambursată în contul bancar indicat în formularul de retur, în termen de 14 zile de la primirea produselor în depozitul 4camping.
Cea mai rapidă modalitate de returnare este prin GLS ParcelShop – coletele ajung direct la noi, fără întârzieri în depozite intermediare.

Mărimea nu mi se potrivește, cum o pot înlocui?

Din păcate, din motive logistice, nu avem posibilitatea de a schimba produsele. În acest caz, puteți returna produsul nepotrivit în termen de 30 de zile de la primire și să comandați unul nou cu mărime corectă.

Produsul a ajuns deteriorat

Ați primit un colet care conține produse deteriorate sau lipsă? Completați formularul corespunzător și vă vom contacta în cel mai scurt timp.

Am primit un produs diferit de cel comandat

Coletul dumneavoastră conține alte produse decât cele comandate? Lipsește ceva din colet sau ați primit un articol în plus? Completați formularul corespunzător și vă vom contacta în cel mai scurt timp.

Reclamarea produselor

Cum pot reclama produsul?

Completați formularul de reclamații și trimiteți produsul (curățat și uscat), alegând opțiunea de retur care vi se potrivește.

Puteți returna produsele:

  • Magazin 4camping – returnați produsul personal în magazinul nostru 4camping
  • GLS Parcelshop – prin intermediul punctelor de predare. Această opțiune o selectați la completarea formularului. (Gratuit)
  • Packeta – prin intermediul punctelor de predare. (Gratuit)
  • DHL – prin intermediul punctelor de predare. Această opțiune o selectați la completarea formularului. (89,90 lei)
  • Serviciu de curierat – curierul va ridica coletul de la adresa dvs. Comanda de transport o selectați la completarea formularului. (99 lei)
  • Curier – trimiteți coletul la adresa: Packeta / 4camping.ro ID 94339720 Strada Virginia Nr. 4, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13, cod poștal 077096 Tel.: +40 316 300 402 Atenție! Introducerea codului 4camping (ID: 94339720) este obligatorie. În lipsa acestuia, coletul se poate pierde și nu vom putea rambursa contravaloarea produsului.

În cât timp primesc un răspuns cu soluționarea reclamației?

La primirea reclamației, vă vom emite un protocol de reclamație, în care se înregistrează data curentă, desemnarea exactă a bunurilor și, de asemenea, metoda de soluționare preferată. Apoi vom evalua bunurile reclamate în colaborare cu producătorul. Prin lege, avem maximum 30 de zile pentru a face acest lucru, dar noi încercăm ca soluționarea să se facă cât mai rapid.

Trebuie să trimit întregul cort înapoi sau doar componentul deteriorat?

În principiu ar fi suficient doar partea deteriorată, dar dacă depunem o reclamație la producător trebuie trimis tot cortul. Prin urmare recomandăm să returnați întotdeauna întregul produs (inclusiv toate componentele) pentru a putea fi reclamat la producător.

Unde pot obține informații cu privire la reclamația mea?

Vă stăm la dispoziție pentru orice informație la +40 371 701 168 sau la adresa de e-mail comenzi@4camping.ro.

 

Coduri de reducere și vouchere cadou

Unde pot verifica cuponul promoțional?

Cuponul promoțial se poate verifica în timp ce vizualizați coșul în partea dreaptă jos a paginii www.4camping.ro/cos. După apăsarea butonului, suma cuponului se deduce din suma comenzii. Dacă aveți nevoie de asistență colegii de la departamentul relații clienți vă pot ajuta.

 

 

Unde pot obține un cupon de reducere?

Pentru o prezentare generală a codurilor de reducere valabile în prezent, vă rugăm să vizitați secțiunea Program eXtra pentru clienți.

Am mai multe vouchere cadou, pot să le folosesc pentru aceeași comandă?

Da, trebuie doar să introduceți codurile individual în câmpul codului de reducere.

Pot utiliza un cupon de reducere pentru mai multe comenzi?

Din păcate nu. Întreaga valoare a cuponului de reducere trebuie utilizată într-o singură comandă și doar o singură dată. La cupoanele de reducere nu se dă rest.

Pot folosi un cod de reducere pentru a cumpăra un voucher cadou?

Din păcate, nu, codurile de reducere nu pot fi aplicate la achiziționarea de vouchere cadou valorice.

Este posibil să combin un voucher cadou și un cupon de reducere?

Da, puteți adăuga un cod de reducere la voucherele cadou din comanda dvs. Codurile sunt introduse individual în câmpul destinat codului de reducere la începutul comenzii..

De ce nu s-a încărcat cuponul meu de reducere?

Verificați dacă ați introdus corect cuponul de reducere și dacă acesta nu a expirat. Dacă totul este în ordine și cuponul încă nu funcționează, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la comenzi@4camping.ro.

Când voi primi cuponul meu de reducere pentru prima achiziție?

Trimitem automat cuponul de reducere la adresa de e-mail specificată. Acesta ar trebui să ajungă în termen de 5 minute. În cazul în care nu apare în e-mailul dvs., verificați fișierele „bulk” și „spam”.