Treci la categoria produselor Treceți la coș Treceți la navigare
ForCamping s.r.o. - echipament în natură Meniu

FAQ - Cele mai frecvente întrebări

SAm adunat cele mai frecvente întrebări. Dacă nu găsiți răspuns la întrebarea dvs. apelați linia servicii pentru clienți.

 Ce căutați?

 

 Cumpărare, livrare

Ce mărimi ar trebui să aleg la îmbrăcăminte și încălțăminte?

Dacă nu sunteți sigur de mărimea dvs. folosiți tabelele de mărimi.

Ce metode de livrare pot alege?

  1. Serviciul de curierat

Care sunt taxele pentru livrare?

Mod de livrare Prețul de livrare la comenzi până la 250 lei
Prețul de livrare la comenzi peste 250 lei
CARGUS 16,90 lei Gratuit
FAN COURIER 16,90 lei Gratuit

La plata în numerar la livrare, este, la toate formele de livrare, taxă de 4,99 lei, la plata cu card, este gratuit.

 

Când primesc produsul?

Comenzile primite până la ora 9:00, pot fi expediate în aceeași zi. Livrarea durează de obicei 2-3 zile lucrătoare. Starea comenzii poate fi urmărită utilizând link-ul care va fi trimis împreună cu rezumatul comenzii. Serviciul de curierat va concretiza data exactă a livrării.

 

Cum pot utiliza un cupon promoțional?

Cuponul promoțial se poate verifica în timp ce vizualizați coșul în partea de jos a paginii (www.4camping.ro/cos/). După apăsarea butonului, suma se scade. Mai mult despre cupoane promoționale.

 

 

 

 

 

 Înlocuirea și returnarea produsului

Cum pot returna produsul?

Produsle pot fi returnate în termen de 14 zile de la primire, fără a justifica motivul (disponibil ambalajul original, inclusiv eticheta).

Adresa:

  • FROGMAN s.r.o – ID-ul clientului 4728 Str. Borsului, Nr. 56, 410605, Oradea, Bihor.  Pachetul îl trimeteți recomandat. 

    După ce intrăm în posesia produsului, suma de bani se restituie în timp de 14 zile.

Împachetați produsul în cutie, sau în folie. Ambalajul produsului original nu are voie să fie deteriorat, în caz contrar valoarea va fi redusă din suma de restituit.

Cum să procedez dacă obțin un alt produs decât cel pe care l-am comandat?

În cazul în care ați obținut alt produs decât cel care l-ați comandat, vă rugăm să folosiți linia noastră servicii pentru clienți, pentru a rezolva problema cât mai curând posibil.

Cum să procedez dacă produsul este deteriorat?

În cazul în care produsul este deteriorat, vă rugăm să folosiți linia noastră servicii pentru clienți, pentru a rezolva problema cât mai curând posibil.

Mărimea nu mi se potrivește, cum o pot înlocui?

Din păcate, din motive logistice, nu există nici o modalitate de a schimba mărimea, dar dacă mărimea este incorectă, puteți returna produsul în termen de 14 zile de la primire, fără să justificați motivul, și să comandați unul nou cu dimensiunea corectă.

Dacă return produsul, când primesc suma de bani înapoi?

Suma va fi rambursată în termen de 14 zile de la primirea produsului.

 

 Reclamații

Cum pot reclama produsul?

  • Prin poștă - Trimiteți produsul reclamat împreună cu descrierea defectului și copia facturii la adresa: FROGMAN s.r.o – ID-ul clientului 4728, Str. Borsului, Nr. 56, 410605 Oradea, Bihor

Cum procedăm în caz de reclamație?

Când primim reclamația, pregătim protocolul de reclamații, în care furnizăm toate informațiile necesare (în cazul unei reclamații cu nume exact al bunurilor, și ce mod de rezolvare cereți de la noi).

Trebuie să trimit întregul cort înapoi sau doar componentul deteriorat?

În principiu ar fi suficient doar partea deteriorată, dar dacă depunem o reclamație trebuie trimis tot cortul. Prin urmare recomandăm să întoarceți întotdeauna întregul produs (inclusiv toate componentele) pentru a putea fi reclamat.

Unde pot obține informații cu privire la reclamația mea?

Scrieți la adresa de e-mail comenzi@4camping.ro.

 

  Cupoane de reduceri

Unde pot verifica cuponul promoțional ?

Cuponul promoțial se poate verifica în timp ce vizualizați coșul în partea de jos a paginii www.4camping.ro/ cos. După apăsarea butonului , suma se scade.

Cum pot obține un cupon promoțional?

Cupoanele promoționale vor fi trimise prin e-mail.  
Pentru informații despre cupoanele promoționale curente, vizitați pagina Extra Discounts.

Pot utiliza mai multe cupoane, în același timp?

Din păcate nu. Pentru o comandă poate fi folosit doar un singur cupon.

Cuponul nu funcționează. Cum procedez?

Mai întâi asigurați-vă că ați scris bine cuponul. Dacă totul este în regulă și cuponul totuși nu funcționează, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la  comenzi@4camping.ro.

Am primit o reducere de 18,08 Lei și au dispărut imediat, ce pot să fac?

Înscrieți-vă pentru primirea de noutăți aici dacă sunteți un utilizator nou, veți primi automat un cupon de 18,03 lei la e-mail. Puteți verifica cuponul numai la comenzi de peste 180,83 lei.

Când voi obține cuponul promoțional?

Cuponul va fi trimis automat la adresa de e-mail pe care ați introdus-o. În timp de 5 minute, ar trebui să ajungă. Dacă totuși e-mailul nu-l vedeți încercați email-urile nesolicitate (spam).

M-am abonat la primirea de noutăți, dar nu am primit nici un cupon pentru prima mea achiziție. Cum ar trebui să procedez?

Este posibil că ați introdus din greșeală adresă greșită de e-mail. Încercați din nou să vă înscrieți pentru știri aici. Acest cupon promoțional este disponibil numai pentru utilizatorii noi care nu l-au achiziționat încă.