Treci la categoria produselor Treceți la coș Treceți la navigare
  • Letní výprodej

FAQ - Cele mai frecvente întrebări

Am selectat cele mai frecvente întrebări. Dacă nu găsiți răspuns la întrebarea dvs. contactați serviciul relații clienți.

 Cu ce vă putem ajuta?

 

 Cumpărare, livrare

  • Ce mărimi ar trebui să aleg la îmbrăcăminte și încălțăminte?

Dacă nu sunteți sigur de mărimea dvs. folosiți tabelele de mărimi. Dacă la secțiunea Tabel de mărimi nu apare brand-ul căutat, vă rugăm să contactați serviciul relații clienți.

  • Ce metode de livrare pot alege?

  1. Serviciul de curierat Cargus sau Fan Courier
  2. Ridicare personală de la sediile Coletăria.ro
  • Care sunt taxele de livrare?

Mod de livrare Prețul de livrare la comenzi până la 199 lei
Prețul de livrare la comenzi peste 199 lei
CARGUS 16,90 lei Gratuit
FAN COURIER 16,90 lei Gratuit
Colecție personală - Coletăria.ro 14,90 lei Gratuit

La plata în numerar la livrare, se adaugă, la toate formele de livrare, taxa de 4,99 lei taxă de manipulare a banilor cash.La plata cu card online, nu se adaugă nici o altă taxă.

  • Când primesc produsul?

Comenzile primite până la ora 8:00, pot fi expediate în aceeași zi. Livrarea durează de obicei în jur de 3-5 zile lucrătoare depinzând de volumul de lucru al curierilor. Statusul comenzii poate fi urmărit utilizând link-ul care vă va fi trimis împreună cu rezumatul comenzii. Serviciul de curierat după ce scanează produsul în depoizit va afișa data exactă a livrării.

  • Cum este posibil că plătesc un alt preț decât are comanda mea totală?

Comenzile mari, nu pot fi expediate într-un singur colet, este necesar să fie împărtită în două sau în trei și prin urmare, suma finală este împărțită între pachetele menționate (suma nu este legată de valoarea produsului din cutie,dar la final va fi cea din comanda inițială). Predăm curierului de regulă toate coletele aferente în aceeași zi, dar totuși, din păcate se poate întâmpla să nu ajungă la dvs. toate coletele în aceași zi. 

  • Cum pot utiliza un cupon promoțional?

Cuponul promoțial se poate verifica în timp ce vizualizați coșul în partea dreaptă jos a paginii (www.4camping.ro/cos/). După apăsarea butonului, suma cuponului se deduce din suma comenzii. Dacă aveți nevoie de asistență colegii de la departamentul relații clienți vă pot ajuta.

 

 

 

 Înlocuirea și returnarea produsului

  • Cum pot returna produsul?

Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile de la livrare, fără a justifica motivul (ambalajul original nedeteriorat, inclusiv eticheta). Prin:

    • Curier - chemați curierul acasă și trimiteți coletul la adresa menționată mai jos(curierul îl plătiți dvs.)
    • Coletăria.ro - lăsați coletul la un punct de pick-up coletăria cu mențiunea retur și foarte important ID-ul și numele firmei noastre menționate mai jos(acest serviciu este gratuit)

Vă rugăm să completați formularul de retur și să returnați produsele respective la :

Adresa:

              Coletăria.ro
              ID 94339720 - 4camping.ro
              tel.+40 316 300 402
              Drumul Osiei, 53-55

Nu folosiți POȘTA Română pentru expedierea returului! Nu trimiteți coletele cu plata la destinatar!
  • Ce fac după ce am trimis produsul?

Vă rugăm să ne trimiteți o copie/confirmare a chitanței cu AWB-ul returului, la adresa de email comenzi@4camping.ro. În acel moment noi vom înregistra returul ,iar când coletul va ajunge la noi în depozitul central, vă vom anunța printr-un email.

  • Dacă returnez produsul, când primesc suma de bani înapoi?

Suma va fi rambursată în termen de 14 zile de la primirea produsului în depozitul central din Praga, Cehia,moment în care veți primi o notificare.

  • În ce stare trebuie să fie produsul pentru a putea fi returnat?

Produsul returnat trebuie să fie nou, cu ambalajul și etichetele originale. Ambalajul produsului original nu trebuie să fie deteriorat, în caz contrar, valoarea rambursului va fi redusă. 

Vă rugăm să nu să lipiți scotch sau etichete, sau să scrieți informațiile direct pe cutia produsului! În calitate de ambalaj puteți folosi cutii sau folii.Important este ca acest ambalaj să facă față transportului.

  • Cum să procedez dacă produsul este deteriorat?

În cazul în care produsul este deteriorat, vă rugăm să contactați departamentul  relații clienți, sau să completați formularul de reclamații.

  • Mărimea nu mi se potrivește, cum o pot înlocui?

Din păcate, din motive logistice, nu există posibilitatea de a schimba mărimea, dar dacă mărimea este incorectă, puteți returna produsul în termen de 14 zile de la primire, și să comandați unul nou cu mărime corectă.

 

 Reclamații

  • Cum pot reclama produsul?

Vă rugăm să completați formularul de reclamații și să trimiteți produsul reclamat printr-o firmă de curierat împreună cu copia facturii la adresa:

              Coletăria.ro
              ID 94339720 - 4camping.ro
              tel.+40 316 300 402
              Drumul Osiei, 53-55

Nu folosiți POȘTA Română pentru expediere! Nu trimiteți coletele cu plata la destinatar!

Vă rugăm să ne trimiteți o copie a chitanței de la curier, la adresa de email comenzi@4camping.ro , dacă reclamația va fi soluționată în favoarea dvs. vă returnăm și suma aferentă transportului.

  • În cât timp primesc un răspuns cu soluționarea reclamației?

La primirea reclamației, vă vom emite un protocol de reclamație, în care se înregistrează data curentă, desemnarea exactă a bunurilor și, de asemenea, metoda de soluționare preferată. Apoi vom evalua bunurile revendicate în colaborare cu producătorul. Prin lege, avem maximum 30 de zile pentru a face acest lucru, dar noi încercăm să o soluționare cât mai rapidă.

  • Trebuie să trimit întregul cort înapoi sau doar componentul deteriorat?

În principiu ar fi suficient doar partea deteriorată, dar dacă depunem o reclamație la producător trebuie trimis tot cortul. Prin urmare recomandăm să returnați întotdeauna întregul produs (inclusiv toate componentele) pentru a putea fi reclamat.

  • Unde pot obține informații cu privire la reclamația mea?

Vă stăm la dispoziție pentru orice informație la +40 359 228 050 sau la adresa de e-mail comenzi@4camping.ro .

 

  Cupoane de reduceri

  • Unde pot verifica cuponul promoțional ?

Cuponul promoțial se poate verifica în timp ce vizualizați coșul în partea dreaptă jos a paginii www.4camping.ro/ cos. După apăsarea butonului, suma cuponului se deduce din suma comenzii. Dacă aveți nevoie de asistență colegii de la departamentul relații clienți vă pot ajuta.

 

  • Cum pot obține un cupon promoțional?

Cupoanele promoționale vor fi trimise prin e-mail. Pentru cuponul de înregistrare vă rugăm să efectuași pașii ceruți pe pagina  https://www.4camping.ro/newsletter/ .

  • Pot utiliza mai multe cupoane, în același timp?

Din păcate nu. Pentru o comandă poate fi folosit doar un singur cupon.

  • Cuponul nu funcționează. Cum procedez?

Mai întâi asigurați-vă că ați introdus corect cuponul. Dacă totul este în regulă și cuponul totuși nu funcționează, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la comenzi@4camping.ro 

  • Am primit o reducere de 18,08 Lei și au dispărut imediat, ce pot să fac?

Înscrieți-vă pentru primirea de noutăți aici dacă sunteți un utilizator nou, veți primi automat un cupon de 18,03 lei pe e-mail. 

  • Când voi obține cuponul promoțional?

Cuponul va fi trimis automat la adresa de e-mail pe care ați introdus-o. În timp de 5 minute, ar trebui să ajungă. Dacă totuși e-mailul nu ajunge vă rugăm să ne contactați.

  • M-am abonat la primirea de noutăți, dar nu am primit nici un cupon pentru prima mea achiziție. Cum ar trebui să procedez?

 Încercați din nou să vă înscrieți la newsletter aici. Acest cupon promoțional este disponibil numai pentru utilizatorii noi care nu au achiziționat încă pe https://www.4camping.ro/.Dacă nu l-ați primit vă rugăm să ne contactați.