Camelbak Thrive Chug 0,75l
Sticlă
Fotografie


Nu este în stoc
Produse alternative
Informații despre produs
Camelbak Thrive Chug este o sticlă universală de apă cu un volum de 0,75 litri, potrivită atât pentru activități sportive, cât și pentru utilizarea zilnică. Datorită construcției ușoare și a buclei de silicon de pe capac, este ușor de transportat. Încuietoarea inteligentă se deschide automat după deșurubare, ceea ce facilitează consumul de lichide. Sticla este fabricată din material Tritan® Renew, care nu conține substanțe nocive precum BPA, BPS și BPF. Întreținerea este simplă, toate părțile pot fi spălate în mașina de spălat vase în coșul superior.
Principalele avantaje:
- încuietoare inteligentă care se deschide automat după deșurubare
- construcție ușoară
- buclă de silicon pentru transport ușor
- fabricată din material Tritan® Renew fără BPA, BPS și BPF
- potrivită pentru spălare în mașina de spălat vase
- colum de 0,75 litri
- potrivită pentru utilizare zilnică și activități sportive
Parametri
- Marcă
-
Camelbak
- CamelBak Products, LLC
- 16752 Armstrong Ave, Irvine, California 92657, USA
- customerservice@camelbak.com
- https://www.camelbak.com/
- Greutate
- 181 g
- Dimensiuni
- 18,1 x 8,3 x 7,8 cm
- Volumul vasului
- 750 ml
- Material
- Tritan
-
Tip sticlă
Sticlele de metal sunt mai grele decât sticlele de plastic. Acestea nu absorb mirosurile, dar pot afecta gustul, în special în cazul băuturilor acidulate. Sunt mai predispuse la zgârieturi și lovituri. Multe sticle de plastic au caracteristici practice, cum ar fi muștiuc integrat, mâner sau corp flexibil, ceea ce le face mai ușor de utilizat și de transportat.
- plastic
-
Certificare
Puteți citi AICI ce înseamnă fiecare certificare.
- BPA-free
- Termen de garanție
- 24 luni
Despre producători
Camelbak este un brand american fondat în anul 1988 Michaelom Eidson, datorită invenției sale, el a numit rucsacurile cu rezervor de apă și a influențat sportivi de outsoor și turiști din întreaga lume.
După câteva curse, a existat o mare cerere de saci de băut în rândul bicicliștilor, așa că a decis să meargă împotriva acestei oportunități. În câteva luni, a dezvoltat o rezervor complet nou, pe care apoi a început să o vândă magazinelor de biciclete în 1990. Nu a fost la fel de confortabil și funcțional ca CamelBak, dar popularitatea sa a crescut rapid. Succesul mărcii și produsele sale inovatoare a fost ajutat de popularitatea bicicletelor montane. Bicicliștii au apreciat că pot ține ghidonul ferm în timp ce beau oricând. Treptat, însă, CamelBak a devenit popular și cu alți sportivi - schiori de fond, alpinisti, alpinisti sau drumeți.
































