Pantaloni de schi bărbați Norrona lyngen Gore-Tex Pants
- Rezistența la apă:
- 28000 mm H2O
- După activitate:
- pentru turism / de schi / snowboard / schi alpin
2 918 Lei
Coșul dumneavoastră este gol. Aveți nevoie de ajutor? Aruncați o privire la sfaturile noastre sau scrieți-ne.
Când începe să ningă și umezeala pătrunde de jos, îmbraci acești pantaloni de salopetă și știi că ești protejat de la talie în jos. Materialul Gore-Tex ePE împiedică pătrunderea apei și a fluxului de aer și, în același timp, permite vaporilor să iasă din interior. Bretelele unesc stratul superior și inferior într-un singur ansamblu, astfel încât pantalonii de salopetă să nu se miște nicăieri nici măcar în timpul mișcărilor active. Fermoarele de la talie în jos servesc drept ventilație — când urci, deschide-le și răcorește-ți picioarele.
Părțile inferioare ale pantalonilor sunt întărite cu material rezistent. Fermoarele din zona gleznelor permit încălțarea ușoară peste clăparii de schi. Și când vin condiții aspre, apărătorile integrate ușoare împiedică pătrunderea zăpezii sau a pietrelor în pantofi.
Sistemul de ajustare în talie asigură că pantalonii de salopetă se potrivesc chiar și atunci când sunt purtați în straturi. Când temperatura se schimbă – fie în timpul coborârii, fie în timpul schimbărilor meteorologice – folosești ajustarea și ventilația fără a fi nevoie să scapi de întregul strat.
Exprimă capacitatea materialului de a rezista la presiunea apei. Cu cât cifra este mai mare, cu atât materialul este mai rezistent la îmbibarea cu apă.
Geci și încălțăminte după activitate
Geci și pantaloni după tip
Puteți transforma rapid pantalonii 2 în 1 în pantaloni scurți.
Puteți citi AICI ce înseamnă fiecare certificare.
Marca Norrøna, o companie de familie fondată în 1929 de pasionatul norvegian de activități outdoor Jørgen Jørgensen, s-a impus încă de la început ca un sinonim pentru echipament outdoor durabil și de calitate. Istoria sa este bogată în momente importante, inclusiv expediția pe Mount Everest din 1985, care a contribuit la creșterea popularității brandului în rândul alpiniștilor și aventurierilor.