Giro Index 2.0 Black Stacked-Amber Scarlet
Ochelari de schi
- Categorie filtru de soare (Cat.):
- S2
- Finisaj anti-ceață:
- Da
Informații despre produs
Ochelarii de schi Index 2.0 Black Stacked-Amber Scarlet de la Giro, cu o ramă fabricată cu precizie și lentile moderne VIVID cu optică ZEISS®, care minimizează distorsiunile, vă vor permite să vedeți totul clar și în cele mai mici detalii. Tehnologia VIVID îmbunătățește contrastul și claritatea pe zăpadă, reducând astfel oboseala ochilor și sporind reacțiile. Desigur, există și protecție împotriva radiațiilor UV.
Fiecare lentilă este echipată cu un strat anti-ceață. Ochelarii au spumă dublă, care combină un strat de contact moale pe față cu un strat posterior durabil, care aderă ferm la rama ochelarilor și protejează împreună împotriva intemperiilor.
Sunt compatibili cu toate căștile Giro și asigură o interfață perfectă și fără probleme între cască și ochelari. De asemenea, ochelarii pot fi combinați cu ușurință cu ochelari de vedere, datorită interiorului cu volum suplimentar pentru o fixare confortabilă a ramelor ochelarilor de vedere și decupajelor de pe laterale pentru brațele ochelarilor.
Principalele avantaje:
- design fără ramă Vedere EXV Expansion pentru un câmp vizual larg
- poate fi purtat cu ochelari dioptrici
- lentile VIVID cu optică ZEISS®
- suprafață anti-ceață a lentilelor
- spumă dublă cu suprafață micro-fleece pe față și suprafață adezivă pe spate
- compatibilitate cu toate căștile Giro
Parametri
- Marcă
-
Giro
- Bell Sports, Inc
- 16752 Armstrong Ave, Irvine, California 92657, USA
- giro-consumersupport@giro.com
- https://www.giro.com/
- Potrivit
- bărbați / femei
-
Categorie filtru de soare (Cat.)
Intervalul înseamnă că aceștia sunt ochelari fotocromici care se adaptează la lumină. Citiți mai multe în articol.
- S2
- Nr. lentile
- 1
- Finisaj anti-ceață
- Da
- Culoare
- negru
- Culoarea producătorului
- Black Stacked
- Termen de garanție
- 24 luni
- Codul produsului
- EAN
Despre producători
Marca americană Giro a fost fondată în 1985 în Scotts Valley, California. Într-un mic garaj, Jim Gentes, un om cu o obsesie pentru design și nemulțumit de echipamentele de ciclism disponibile, a început să își confecționeze propriile produse. Acesta a fost începutul unui brand care nu s-a temut niciodată să inoveze și să se îmbunătățească. De-a lungul anilor, marca a devenit lider mondial în domeniul accesoriilor pentru ciclism (căști, mănuși) și sporturi de iarnă (căști și ochelari de schi).
Calitatea superioară, tehnologia de ultimă generație, greutatea redusă și accentul pus pe design sunt cele mai importante aspecte ale producției de produse noi din ultima vreme. Misiunea brandului este de a crea cele mai bune produse care să se potrivească bine, să te facă să te simți confortabil și în siguranță și să te facă să ieși în evidență pe pârtie sau pe bicicletă.





























