Giro Moxie
Ochelari de schi femei
- Categorie filtru de soare (Cat.):
- S0 / S2
- Finisaj anti-ceață:
- Da
Informații despre produs
Ochelarii de schi Moxie de la Giro sunt alegerea perfectă pentru iubitorii de zăpadă. Ochelarii sunt echipați cu 2 lentile (S0, S2) care pot fi schimbate ușor și rapid datorită sistemului Pressfit. Datorită lentilelor interschimbabile, veți fi întotdeauna pregătit pentru orice vreme, fără a fi nevoit să înlocuiți întreaga pereche de ochelari.
Lentilele sunt cilindrice cu tratament Antifog. O vedere unică este apoi oferită de rama centrală cu tehnologie EXV, care oferă un câmp larg și mulaje pentru ochelari dioptrici(OTG friendly). Confortul maxim în timpul călătoriei este asigurat de spuma facială în două straturi, căptușeala din microfleece. De asemenea, merită menționată compatibilitatea cu căștile Giro, care asigură o circulație optimă a aerului și un aspect elegant.
Principalele avantaje:
- dimensiune medie
- EXV - Tehnologia Expansion View pentru un câmp vizual nelimitat
- mulaje pentru ochelari dioptrici - OTG friendly
- tratament anticearcăn Tratament anticearcăn
- compatibilitate cu toate căștile Giro
- căptușeală microfleece
- categoria de filtre solare: S2, S0
- formă flexibilă îndoită
Viziere:
- Ambra roz: categoria S2, VLT 37% - potrivit pe vreme parțial noroasă până la noroasă
- Galben: categoria S0, VLT 84% - potrivit pe vreme înnorată, ninsoare sau schi nocturn
Categoria filtrului de soare
Parametri
- Marcă
-
Giro
- Bell Sports, Inc
- 16752 Armstrong Ave, Irvine, California 92657, USA
- giro-consumersupport@giro.com
- https://www.giro.com/
- Potrivit
- femei
-
Categorie filtru de soare (Cat.)
Intervalul înseamnă că aceștia sunt ochelari fotocromici care se adaptează la lumină. Citiți mai multe în articol.
- S0 / S2
- Nr. lentile
- 2
- Finisaj anti-ceață
- Da
- Culoare
- negru/gri
- Culoarea producătorului
- Black/Grey Botanical
- Termen de garanție
- 24 luni
- Codul produsului
- EAN
Despre producători
Marca americană Giro a fost fondată în 1985 în Scotts Valley, California. Într-un mic garaj, Jim Gentes, un om cu o obsesie pentru design și nemulțumit de echipamentele de ciclism disponibile, a început să își confecționeze propriile produse. Acesta a fost începutul unui brand care nu s-a temut niciodată să inoveze și să se îmbunătățească. De-a lungul anilor, marca a devenit lider mondial în domeniul accesoriilor pentru ciclism (căști, mănuși) și sporturi de iarnă (căști și ochelari de schi).
Calitatea superioară, tehnologia de ultimă generație, greutatea redusă și accentul pus pe design sunt cele mai importante aspecte ale producției de produse noi din ultima vreme. Misiunea brandului este de a crea cele mai bune produse care să se potrivească bine, să te facă să te simți confortabil și în siguranță și să te facă să ieși în evidență pe pârtie sau pe bicicletă.




















































