Giro Taggert MIPS
Cască de schi
- Potrivit:
- bărbați / femei
- Greutate:
- 410 g
Informații despre produs
Casca de schi Taggert MIPS de la marca Giro te va cuceri prin construcția In-Mold, care este o carcasă din două părți, care utilizează injectarea directă a spumei rezistente la impact în carcasa din policarbonat. Protecția superioară a capului este oferită de sistemul MIPS, care, datorită inserției glisante dintre căptușeală și carcasă, la anumite tipuri de impact, redirecționează energia impactului și astfel reduce cantitatea de forțe de rotație.
Casca este echipată suplimentar cu un sistem de ventilație pasivă Passive aggressive venting, care are ventilație exterioară și canale interne, ceea ce creează împreună un flux optim de aer. Confortul maxim în timpul unei plimbări de o zi întreagă este asigurat de căptușeala plăcută, de sistemul de fixare In Form 2 Fit System, care are o gamă de 6 cm și se strânge cu ajutorul unei roți ergonomice.
Principalele avantaje:
- carcasă durabilă
- In-Mold - spumă EPS în policarbonat
- MIPS® - sistem multidirecțional de protecție la impact
- design stilizat
- In Form 2 Fit System - ajustare individuală a mărimii până la 6 cm, strângere cu rotiță ergonomică
- Passive aggressive venting pentru un flux optim de aer și reglarea temperaturii
- greutate mică
- îndeplinește standardul CE EN1077
Video
Parametri
- Marcă
-
Giro
- Bell Sports, Inc
- 16752 Armstrong Ave, Irvine, California 92657, USA
- giro-consumersupport@giro.com
- https://www.giro.com/
- Potrivit
- bărbați / femei
- Greutate
- 410 g
- Mărime cască
- 55,5-59 cm / 59-62,5 cm
-
După activitate
Geci și încălțăminte după activitate
- de schi / snowboard
- Vizieră
- Fără vizieră
- Culoare
- negru
- Culoarea producătorului
- Mat Black
- Termen de garanție
- 24 luni
- Codul produsului
- EAN
Despre producători
Marca americană Giro a fost fondată în 1985 în Scotts Valley, California. Într-un mic garaj, Jim Gentes, un om cu o obsesie pentru design și nemulțumit de echipamentele de ciclism disponibile, a început să își confecționeze propriile produse. Acesta a fost începutul unui brand care nu s-a temut niciodată să inoveze și să se îmbunătățească. De-a lungul anilor, marca a devenit lider mondial în domeniul accesoriilor pentru ciclism (căști, mănuși) și sporturi de iarnă (căști și ochelari de schi).
Calitatea superioară, tehnologia de ultimă generație, greutatea redusă și accentul pus pe design sunt cele mai importante aspecte ale producției de produse noi din ultima vreme. Misiunea brandului este de a crea cele mai bune produse care să se potrivească bine, să te facă să te simți confortabil și în siguranță și să te facă să ieși în evidență pe pârtie sau pe bicicletă.































