170 de ani de îmbrăcăminte din lână Devold
Despre branduri
Ziua de naștere a lui Devold. Cunoașteți această marcă?
Icebreaker, una dintre cele mai importante mărci producătoare de produse pe bază de lână merinos, vine cu un nou Raport de transparență. Obiectivul îndrăzneț pentru 2023 este simplu, să devină un brand complet independent de materiale plastice.
Cuprins |
Ce ne-a prezentat Raportul de Transparență cu numărul de serie 4? Mai presus de toate, Icebreaker devine chiar mai mult decât era deja un brand ECO. Că obiectivele sale sunt semnificative, dar foarte importante la nivel global. Pentru a înțelegece ne spune raportul, trebuie mai întâi să înțelegem filozofia mărcii, gândirea și istoria acesteia. În același timp, este necesar să amintim câteva fapte despre materialele plastice, care sunt parte integrantă a acestei lumi. Toate acestea se leagă de Icebreaker încă de la început, deoarece călătoria lor este la fel de interesantă ca și produsele în sine.
Lansarea oficială a acestui brand datează din 1995. Jeremy Moon, numele principal al acestui brand, creează prima categorie de îmbrăcăminte care este minim dependentă de fibre sintetice (petrochimice). Renunțareala fibrele artificiale este vizibilă practic de la început. Marca a crescut treptat, extinzându-se în Australia și mai ales în Europa, care este și astăzi o piață absolut crucială pentru Icebreaker. În 2010, unul din trei articole ale mărcii a fost vândutacolo.
Orientare nu numai spre comerț ci și spre protectia mediului ceea ce este chiar cheia succesului lor. Oile. În 2007, au fost printre primii care au interzis Mulesing (o procedură chirurgicală asupra mieilor). Brandul a introdus așa-numitul „baacode™”, adică drumul de la haine până la ferma specifică de unde le provine lâna. Încă din 2014, compania a inventat tehnologia TENCEL™, prima fibră vegetală. Astăzi, procesul de 25 de ani de conectare cu natura a fost și mai compact decât înainte. Viziunea Icebreaker este de a deveni complet independenți de fibrele sintetice, pe care vor să le înlocuiască cu alte fibre pur vegetale.
Este important ca marca Icebreaker să fie un jucător important pe piața de îmbrăcăminte. Succesul lor este uriaș, iar toate schimbările pe care compania le face au un impact și mai mare. Acest lucru creează în mod natural adepți care sunt inspirați de viziunea unui viitor curat. O lume pe care vom fi mândri să o transmitem copiilor noștri.
Jordi Beneyto-Ferre / Senior Manager Global Inovation, Icebreaker:
"Soluțiile naturale pot face parte din ecosistemul pământului și ne permit să creștem în mod responsabil. Deciziile pe care le luăm astăzi vor avea un impact asupra viitorului copiilor noștri. Vreau să le las o lume de care să fie mândri", spune Jordi. „Ne-am convins că progresul tehnologic este bun cu orice preț. Este timpul să găsim un echilibru.”
Compania publică Rapoarte de transparență din 2017 , o dezvăluire pe deplin transparentă a lanțului de aprovizionare, a politicilor, procedurilor și structurii sale. Există un parteneriat deplin cu fermierii în ceea ce privește statutul economic, condițiile sociale și de viață (așa-numitul Growers Club). În 2017, compania a semnat un contract de 100 de milioane de dolari cu fermierii de lână merinos din Noua Zeelandă. Icebreaker este vândut în peste 5.000 de magazine din 50 de țări, prin intermediul angrosiștilor, al magazinelor cu amănuntul Touch Lab și al platformelor de comerț electronic.
Nu doar Icebreaker recunoaște că trebuie să lupte împotriva suprapopulării cu materiale plastice. Se estimează că descompunerea naturală a plasticului durează între 500 și 1.000 de ani, în timp ce la nivel mondial se cumpără un milion de sticle de plastic în fiecare minut - sau 20.000 pe secundă.
Industria textilă este al doilea cel mai mare contribuitor la deșeurile din plastic (după industria ambalajelor), producând 42 de milioane de tone pe an. În plus, datorită pandemiei de Covid, producția de plastic a crescut vertiginos, de până la trei ori.
Există o soluție pentru reducerea producției de materiale plastice. Potrivit actualului Raport de transparență 4, singurul obiectiv al Icebreaker este de a deveni o companie complet independentă de plastic până în 2023. Pentru a face acest lucru, compania a ajuns la"ultimii 9%" (după propria lor recunoaștere, acestea sunt provocările - elastan pentru lenjeria intimă și nailon pentru șosete).
Anul trecut, 1,3 milioane de unități de produse 100% naturale au fost vândute sub marca Icebreaker . Un procent frumos de 91% din consumul total este alcătuit din fibre naturale pure (cu o creștere de 65% a proporției de produse 100% naturale din colecție, diferența dintre 2020 și 2021 ).
Trei colecții emblematice vor trece la 100% merino naturalpentru sezonul toamnă/iarnă 2021, și anume Tech Lite, Quantum și ZoneKnit™.
Un plan pentru a realiza acest lucru există deja.
.
Autor: Radek Martinek
Despre branduri
Ziua de naștere a lui Devold. Cunoașteți această marcă?
Despre branduri
La 4camping transferăm cunoștințele noastre către propria producție privată.
380 Lei
(27.33 %)
276 Lei
360 Lei
(24.96 %)
270 Lei
200 Lei
(29.93 %)
140 Lei
148 Lei
(50 %)
74 Lei
197 Lei
(49.75 %)
99 Lei
360 Lei
(14.95 %)
306 Lei
580 Lei
(54.98 %)
de la 261 Lei
300 Lei
(65 %)
de la 105 Lei