Treci la categoria produselor Treceți la coș Treceți la navigare

💣 BLACK FRIDAY -30% până la -60% la echipamente de exterior Detalii

Icebreaker Transparency report 4

Icebreaker, una dintre cele mai importante mărci producătoare de produse pe bază de lână merinos, vine cu un nou Raport de transparență. Obiectivul îndrăzneț pentru 2023 este simplu, să devină un brand complet independent de materiale plastice.


Cuprins

 

Editorial

Ce ne-a prezentat Raportul de Transparență cu numărul de serie 4? Mai presus de toate, Icebreaker devine chiar mai mult decât era deja un brand ECO. Că obiectivele sale sunt semnificative, dar foarte importante la nivel global. Pentru a înțelegece ne spune raportul, trebuie mai întâi să înțelegem filozofia mărcii, gândirea și istoria acesteia. În același timp, este necesar să amintim câteva fapte despre materialele plastice, care sunt parte integrantă a acestei lumi. Toate acestea se leagă de Icebreaker încă de la început, deoarece călătoria lor este la fel de interesantă ca și produsele în sine.

 

Compania care a făcut faimoasă lâna merinos

Lansarea oficială a acestui brand datează din 1995. Jeremy Moon, numele principal al acestui brand, creează prima categorie de îmbrăcăminte care este minim dependentă de fibre sintetice (petrochimice). Renunțareala fibrele artificiale este vizibilă practic de la început. Marca a crescut treptat, extinzându-se în Australia și mai ales în Europa, care este și astăzi o piață absolut crucială pentru Icebreaker. În 2010, unul din trei articole ale mărcii a fost vândutacolo.

 

Orientare nu numai spre comerț ci și spre protectia mediului ceea ce este chiar cheia succesului lor. Oile. În 2007, au fost printre primii care au interzis Mulesing (o procedură chirurgicală asupra mieilor). Brandul a introdus așa-numitul „baacode™”, adică drumul de la haine până la ferma specifică de unde le provine lâna. Încă din 2014, compania a inventat tehnologia TENCEL™, prima fibră vegetală. Astăzi, procesul de 25 de ani de conectare cu natura a fost și mai compact decât înainte. Viziunea Icebreaker este de a deveni complet independenți de fibrele sintetice, pe care vor să le înlocuiască cu alte fibre pur vegetale.

Este important ca marca Icebreaker să fie un jucător important pe piața de îmbrăcăminte. Succesul lor este uriaș, iar toate schimbările pe care compania le face au un impact și mai mare. Acest lucru creează în mod natural adepți care sunt inspirați de viziunea unui viitor curat. O lume pe care vom fi mândri să o transmitem copiilor noștri.

Jordi Beneyto-Ferre / Senior Manager Global Inovation, Icebreaker:


"Soluțiile naturale pot face parte din ecosistemul pământului și ne permit să creștem în mod responsabil. Deciziile pe care le luăm astăzi vor avea un impact asupra viitorului copiilor noștri. Vreau să le las o lume de care să fie mândri", spune Jordi. „Ne-am convins că progresul tehnologic este bun cu orice preț. Este timpul să găsim un echilibru.”

 

Compania publică Rapoarte de transparență din 2017 , o dezvăluire pe deplin transparentă a lanțului de aprovizionare, a politicilor, procedurilor și structurii sale. Există un parteneriat deplin cu fermierii în ceea ce privește statutul economic, condițiile sociale și de viață (așa-numitul Growers Club). În 2017, compania a semnat un contract de 100 de milioane de dolari cu fermierii de lână merinos din Noua Zeelandă. Icebreaker este vândut în peste 5.000 de magazine din 50 de țări, prin intermediul angrosiștilor, al magazinelor cu amănuntul Touch Lab și al platformelor de comerț electronic.

 

Date despre materialele plastice și impactul lor asupra mediului înconjurător

Nu doar Icebreaker recunoaște că trebuie să lupte împotriva suprapopulării cu materiale plastice. Se estimează că descompunerea naturală a plasticului durează între 500 și 1.000 de ani, în timp ce la nivel mondial se cumpără un milion de sticle de plastic în fiecare minut - sau 20.000 pe secundă.


Industria textilă este al doilea cel mai mare contribuitor la deșeurile din plastic (după industria ambalajelor), producând 42 de milioane de tone pe an. În plus, datorită pandemiei de Covid, producția de plastic a crescut vertiginos, de până la trei ori.


Există o soluție pentru reducerea producției de materiale plastice. Potrivit actualului Raport de transparență 4, singurul obiectiv al Icebreaker este de a deveni o companie complet independentă de plastic până în 2023. Pentru a face acest lucru, compania a ajuns la"ultimii 9%" (după propria lor recunoaștere, acestea sunt provocările - elastan pentru lenjeria intimă și nailon pentru șosete).

 

Informații cheie din Raportul de transparență 4

Anul trecut, 1,3 milioane de unități de produse 100% naturale au fost vândute sub marca Icebreaker . Un procent frumos de 91% din consumul total este alcătuit din fibre naturale pure (cu o creștere de 65% a proporției de produse 100% naturale din colecție, diferența dintre 2020 și 2021 ).


Trei colecții emblematice vor trece la 100% merino naturalpentru sezonul toamnă/iarnă 2021, și anume Tech Lite, Quantum și ZoneKnit™.

 

Până în 2023 fără plastic

Un plan pentru a realiza acest lucru există deja.

  • Elastan și nailon pe bază naturală - colaborarea cu cei mai importanți producători de elastan și cu furnizorii de materii prime adecvate (de exemplu, semințe comune) pentru a asigura durabilitatea și transparența pe tot parcursul lanțului de aprovizionare - de la fermă la fire.
  • Parteneriat cu SPINNOVA - legatura cu start-up-ul finlandez, care este un adevarat pionier in dezvoltarea de noi materiale naturale, rezultatul va fi un amestec de fibre merinos si celuloză.
  • Agricultură regenerativă - colaborarea cu fermierii pentru a conserva și a restabili ecosistemele, cu scopul de a include în acest program 100% din toți fermierii care lucrează cu Icebreakerpână în 2023.
  • Etichete - înlocuirea etichetelor de pe guler și de pe cusăturile laterale, asigurând doar originea 100% merinos (imprimate pe bumbac organic).

.

 

Link-uri utile

 

Autor: Radek Martinek

Povestea Hanwag

Despre branduri

De la un mic atelier din Germania până la vârfurile munților din întreaga lume. Brandul Hanwag sărbătorește 100 de ani. Citiți despre istoria lor și, de asemenea, despre ce intenționează să facă brandul în continuare.

Colecția de corturi Outwell Select Collection

Despre branduri

Colecția de corturi Outwell Select Collection din 2021 oferă o gamă largă de modele și dimensiuni. Această colecție de corturi de familie combină designul inovator, spațiul aerisit și accesul ușor. Colecția include un total de 8 corturi, din care poate alege toată lumea.

Istoria și dezvoltarea sacilor de dormit Mountain Equipment

Despre branduri

Selectăm pentru dvs.

182,00 Lei (20.33 %) 145,00 Lei

Comparat

1 048,00 Lei (15.84 %) 882,00 Lei

Comparat

458,00 Lei (20.09 %) 366,00 Lei

Comparat

747,00 Lei (19.95 %) 598,00 Lei

Comparat

611,00 Lei (15.06 %) 519,00 Lei

Comparat