Până în 2009, produsele de întreținere a echipamentelor de camping au fost vândute în Țările de Jos sub marca NO NAT®. Numărul de produse a crescut de-a lungul anilor, iar produsele NO NAT® au devenit un domeniu în lumea campingului. Conceptul modernizat STIMEX® a achiziționat aceste produse dovedite în 2008. De la începutul anului 2010, produsele au fost comercializate în toate țările europene sub marca STIMEX®. Aceștia intenționează să își extindă gama de produse, acordând o atenție constantă calității, ușurinței de utilizare și impactului minim posibil asupra mediului.
Acum treizeci de ani, când și-a construit portofoliul de produse, marca NO NAT® a luat în considerare întrebări precum: "Ce produse sunt necesare?". și, "Ce standarde trebuie să îndeplinească aceste produse?" De asemenea, și-au dat seama că fiecare produs trebuie să fie diferit de cel al concurenței, atât în ceea ce privește prețul, cât și calitatea. Credem că au reușit și continuă să reușească.