Marca Dometic este dedicată dezvoltării de accesorii de înaltă calitate pentru rulote și furgonete, pentru a satisface nevoile de bază ale persoanelor care doresc o viață mobilă sau ale șoferilor profesioniști de camioane. În prezent, Dometic nu este doar un furnizor de soluții pentru locuințe mobile. Compania a devenit sinonimă cu un stil de viață în aer liber, care variază de la terasa și grădina de acasă până la aventurile în sălbăticie. Filozofia de bază care descrie oferta companiei este "Mobile living made easy".
Istoria Dometic datează din 1919-1922, când doi studenți suedezi la inginerie, Baltzar von Platen și Carl Munters, au crezut în ideea nebunească de a folosi căldura pentru răcire. Aceștia au dezvoltat un dulap răcit prin căldură unic pentru acea vreme, fără compresor, fără piese mobile și fără gheață. Dulapul lor se va dovedi a fi primul frigider din lume și una dintre cele mai importante invenții ale secolului.
În 1923, dulapul frigorific a primit un brevet și, în același an, compania suedeză Artic a cumpărat drepturile de fabricație. Nu a durat mult până când Electrolux, o companie de electrocasnice în plină dezvoltare, a observat potențialul și a cumpărat Arctic în 1925. În anii de după cel de-al Doilea Război Mondial, frigiderele își fac loc în fiecare gospodărie din clasa de mijloc. Vânzările sunt de ordinul milioanelor.
În anii '50, marca Electrolux intră pe piața echipamentelor de agrement, în special în America, unde există un interes tot mai mare pentru călătorii și pentru viața în rulote după război. La sfârșitul anilor 1960, Electrolux își înființează divizia de echipamente de agrement, Dometic.
Noul secol a marcat începutul companiei independente Dometic. În 2001, Electrolux își vinde cota de piață pentru petrecerea timpului liber companiei private de investiții EQT. Dometic trebuie să stea pe propriile picioare. Reușește prin faptul că rămâne fidelă rădăcinilor sale și dezvoltă neobosit soluții inteligente, adesea premiate. În prezent, sunt în curs de realizare alte achiziții semnificative pentru a extinde și mai mult gama de produse.