Giro Method Black Wordmark
Ochelari de schi
Fotografie


Nu este în stoc
Produse alternative
Informații despre produs
Modelul de ochelari Giro Method aduce linii elegante și un câmp vizual imens pentru snowboarderi și schiori deopotrivă, datorită tehnologiei EXV. Inovațiile tehnologice, cum ar fi optica ZEISS, sunt perfecte pentru snowpark, pârtie și teren deschis. Ochelarii de protecție au mulaje pentru ochelarii dioptrici și o ventilație bine concepută pentru lentile. Tratament anticearcăn Anticearcănul este o chestiune de rutină. Atunci când alegeți ochelarii, nu trebuie să vă faceți griji că aceștia nu se potrivesc cu casca Giro. Toate sunt compatibile.
Principalele avantaje ale ochelarilor Method:
- EXV - Tehnologia Expansion View pentru un câmp vizual nelimitat
- Tehnologia EVAK pentru ventilarea interiorului ochelarilor
- mulaje pentru ochelari dioptrici - OTG friendly
- tratament anticearcăn Tratament anticearcăn
- umplutură: spumă în trei straturi cu microfleece
- compatibilitate cu toate căștile Giro
- categoria filtrelor solare: S1, S2
Viziere:
- Vivid Ember - categoria S2, VLT 35% - potrivit pentru vreme parțial noroasă până la noroasă
- Infraroșu viu - categoria S1, VLT 58% - adecvat pe vreme înnorată și ninsoare
Vivid:
- tehnologie patentată dezvoltată de Giro în colaborare cu ZEISS Optics
- îmbunătățește foarte mult experiența vizuală a mișcării pe zăpadă
- să vedeți precis, fără prea multă saturație a culorilor
- reduce oboseala ochilor, îmbunătățește timpul de reacție, sporește încrederea în sine
Categoria filtrului de soare
Parametri
- Marcă
-
Giro
- Bell Sports, Inc
- 16752 Armstrong Ave, Irvine, California 92657, USA
- giro-consumersupport@giro.com
- https://www.giro.com/
- Potrivit
- bărbați / femei
-
Categorie filtru de soare (Cat.)
Intervalul înseamnă că aceștia sunt ochelari fotocromici care se adaptează la lumină. Citiți mai multe în articol.
- S1 / S2
- Nr. lentile
- 2
- Finisaj anti-ceață
- Da
- Termen de garanție
- 24 luni
- Codul produsului
- 76031997
Despre producători
Marca americană Giro a fost fondată în 1985 în Scotts Valley, California. Într-un mic garaj, Jim Gentes, un om cu o obsesie pentru design și nemulțumit de echipamentele de ciclism disponibile, a început să își confecționeze propriile produse. Acesta a fost începutul unui brand care nu s-a temut niciodată să inoveze și să se îmbunătățească. De-a lungul anilor, marca a devenit lider mondial în domeniul accesoriilor pentru ciclism (căști, mănuși) și sporturi de iarnă (căști și ochelari de schi).
Calitatea superioară, tehnologia de ultimă generație, greutatea redusă și accentul pus pe design sunt cele mai importante aspecte ale producției de produse noi din ultima vreme. Misiunea brandului este de a crea cele mai bune produse care să se potrivească bine, să te facă să te simți confortabil și în siguranță și să te facă să ieși în evidență pe pârtie sau pe bicicletă.




















