Cort de familie Coleman Meadowood 6 Long
- Greutate:
- 25800 g
- Material construcție cort:
- laminat (fiberglass)
- Nr. de dormitoare:
- 3
4 128 Lei
Coșul dumneavoastră este gol. Aveți nevoie de ajutor? Aruncați o privire la sfaturile noastre sau scrieți-ne.


Nu este în stoc
Cortul de familie Somerton 650XL de la brandul scoțian Vango este alegerea ideală pentru o excursie cu cortul de o săptămână. Cortul are trei intrări care vă conduc la o verandă spațioasă unde vă puteți depozita lucrurile sau, de exemplu, puteți amplasa un grătar. Apoi, intrați în hol, care este echipat cu o podea și poate servi ca zonă de zi a cortului. În holul cuexistă o intrare cu o copertină încorporată. Ultima cameră este un dormitor spațios care poate găzdui confortabil 6 persoane în trei camere. Desigur, există ferestre mari cu perdele și plase de țânțari în uși. Dormitor blackout la miezul nopții pentru un somn odihnitor. Dormitorul king-size oferă 70 cm de spațiu de dormit pe persoană. Acest lucru asigură un somn confortabil și mult spațiu pentru noptieră și alte lucruri esențiale. Cortul are, de asemenea, bucle pentru agățat lumini, buzunare de depozitare și o intrare pentru cabluri electrice.
Cortul Tropico este fabricat din țesătura foarte durabilă și fiabilă Sentinel Dura. Punctele forte ale acestei țesături includ raportul performanță/greutate și tehnologia ColourLok, care ajută la menținerea culorii UV și a rezistenței țesăturii. Stâlpii cortului sunt realizați din laminat PowerFlex®, care este foarte ușor, puternic și fiabil. Materialul de bază este fabricat din polietilenă și este lipit de baldachin, datorită căruia cortul nu se dezumflă și elimină apariția insectelor. Sistemul unic de ventilație AirZone de la Vango ajută la menținerea aerului proaspăt, reducând în același timp condensul.
Indică pentru câte persoane este destinat cortul/hamacul. Pentru corturi, acesta nu include bagajele și alte echipamente. Prin urmare, acordați atenție numărului de vestibuluri sau abside sau alegeți un cort care este un pic mai spațios pentru bagaje. Hamacele sunt disponibile în mărime single (1 persoană) sau double (2 persoane). Diferențele dintre cele două sunt în greutatea maximă suportată și dimensiuni.
Înainte de a cumpăra un nou cort, stabiliți clar pentru ce tip de activitate îl veți folosi cel mai mult.
Tipul cupolă (iglu) este cea mai răspândită structură autoportantă cu construcție ușoară. Tipul geodezic este proiectat pentru condiții extreme, structura încrucișează bețele în mai multe locuri, rezultând o rezistență și o stabilitate mai mari. Tupul tunel este construit folosind bețele care nu se încrucișează. Acesta utilizează eficient spațiul intern și, atunci când este bine ancorat, oferă o rezistență ridicată la vânt. Un cort în formă de A, cu un singur strat de material a cărui structură constă din două bețe fixe plasate în mijlocul pereților din față și din spate. În cazul corturilor cu construcție gonflabile, bețele au fost înlocuite cu tuburi de aer, ceea ce facilitează construirea unor corturi de familie chiar și mai voluminoase, dar este necesară o pompă sau un compresor cu un capăt compatibil. Tipul de cort automontabil oferă o construcție foarte rapidă și ușoară, dar și o manevrare mai dificilă la pliere și dimensiuni de ambalare mai mari. Teepees/Iurtă au un design atipic, oferind o suprafață comună mare, la un cost ridicat și o greutate mai mare.
Laminatul (fibră de sticlă) este cel mai ieftin și cel mai utilizat material, cu o durabilitate redusă (nu prevede manipulări frecvente) și o greutate mai mare. Durawrap/Duraflex/Wrapflex este un laminat îmbunătățit, dar semnificativ mai rezistent, cu o construcție în formă de diamant clar vizibilă pe suprafață. Bețele din duraluminiu sunt cel mai frecvent utilizate în corturile ultraușoare, principalul beneficiu fiind greutatea redusă și durabilitatea ridicată. Bețele din oțel sunt potrivite pentru corturi auto (anexe) și corturi de petrecere, au durabilitate ridicată, capacitate de încărcare, dar și greutate. Carbonul/kevlarul este absolut cel mai ușor material, acest tip de bețe pot fi găsite în oferta suplimentară a doar câtorva producători de corturi de expediție din lume. Bețele de trekking/echipamentul de avalanșă utilizate în montarea unui cort au un design neconvențional, dar sunt destul de suficiente pentru camparea peste noapte, avantajul fiind greutatea totală mai mică.
Exprimată de obicei ca valoare a coloanei de apă = câtă apă poate suporta un anumit material înainte de a începe să se îmbibe. Exprimat în milimetri. Un parametru mai important decât rezistența tendei.
Tenda / supratenda = partea superioară a unui cort cu strat sau construcție dublă. Caracterizat de coloana de apă = capacitatea materialului de a rezista la presiunea apei. Indicată în milimetri.
Parametru utilizat în principal pentru corturile de familie, unde accentul se pune pe spațiul util și confort. Mai multe dormitoare înseamnă mai multă intimitate și mai multă variație în spațiul interior.
Pentru corturile de 1-2 persoane, o singură intrare va fi suficientă, un astfel de cort va fi mai ușor și mai potrivit pentru drumeții și expediții. Corturile pentru 2 sau mai multe persoane este mai bine să le alegeți cu mai multe intrări. Mai multe intrări înseamnă o ventilație mai bună, o ieșire mai confortabilă din cort, dar și mai multă greutate.
Tratamentul exterior al cortului face ca materialul să fie neabsorbant - apare așa-numitul efect de floare de lotus, când picăturile de apă sunt respinse de pe suprafața cortului și se scurg rapid, luând murdăria cu ele. În plus, sporește durabilitatea, elasticitatea și rezistența la rupere, precum și rezistența la UV. Dezavantajele sunt greutatea mai mare și respirabilitatea redusă.
Echipamentele de outdoor ale brandului scoțian Vango se bazează pe anii de experiență în domeniu. Din anul 1966, Vango se specializează în dezvoltarea de corturi și echipamente de outdoor pentru o gamă largă de entuziaști de outdoor. Din sortimentul acestei firme veții alege cu siguranță, indiferent că sunteți în căutarea unui echipament pentru o vacanță de camping relaxantă, drumeții ușoare sau ciclism.