Treci la categoria produselor Treceți la coș Treceți la navigare

Nu mă interesează reducerile și promoțiile, vreau să ascund bara.

Interviu cu fondatorul 4camping Jaroslav Skalka

Jurnaliștii de la Ecompedia.ro(totul despre e-commerce) au stat de vorbă cu fondatorul nostru Jaroslav Skalka, despre cum a luat naștere 4camping,despre piața românească și planuri de viitor. Haideți să ne cunoaștem mai bine!

zamestnanci.JPG

E-shop-ul 4camping.ro este unul dintre cei mai mari distribuitori de echipamente outdoor pentru turism și camping în România. Pe stoc, dispunem de cea mai largă gamă de produse de pe piață de la mai mult de 250 de branduri. Membrii echipei noastre au experiență în outdoor și turism. Cu bucurie vă împărtășim din experiența noastră, pentru a putea găsi produsul idea pentru dvs.

 

Jaroslav Skalka (foto, Owner si CEO 4Camping.ro) a povestit in ce perioada a anului au mers bine vanzarile din Romania si că are de gand sa deschida în curand un magazin fizic și in RO, când situatia pandemica o va permite. Descopera, in interviul complet pe Ecompedia , cu cât a crescut profitul magazinului online (la nivelul tuturor celor 4 tari in care este prezent – Cehia, Slovacia, Ungaria si Romania) si in cate teritorii noi se va extinde e-shop-ul in 2021!

Mai jos am făcut o selecție a celor mai interesante informații despre 4camping.

Jaroslav-Skalka.jpg

ECOMpedia.ro: De ce ai ales acest nume pentru magazinul online?
Jaroslav Skalka: Folosim denumirea „4camping” din 2012, cand a fost infiintat (in Republica Ceha) site-ul nostru e-commerce. La acea vreme, o mare parte din gama noastra consta in corturi, saci de dormit, saltele si mobilier de camping, asa ca s-a potrivit numele „for camping”. Si am ramas cu el chiar si intr-un moment in care gama este semnificativ mai larga si multe categorii nu mai sunt legate doar de camping. Pana in prezent, folosim acelasi domeniu in toate celelalte tari in care activam.

....

Care este publicul tinta al site-ului?
Datorita ofertei noastre foarte largi (de la marci mai ieftine, la branduri premium), tipologia clientilor nostri este similara. Sunt si turisti obisnuiti, excursionisti, persoane care merg cu rulota, familii cu copii, tineri care merg in camping sau frecventeaza festivaluri, dar si calatori, oameni care merg in cele mai exigente expeditii – outdoor, turisti VHT, alpinisti.

...

De ce ar trebui un om care intra pe site sa cumpere de la voi?
Exista mai multe motive: cea mai larga oferta de pe piata, preturi avantajoase, accent pe servicii excelente si o abordare pro-client. Satisfactia clientilor este foarte importanta pentru noi. In Republica Ceha am fost numiti „Magazinul Anului” la categoria „cel mai bun magazin electronic cu echipamente sportive” si facem totul pentru a ne asigura ca si clientii romani vor avea parte de aceeasi experienta.

Sn%C3%ADmek%20obrazovky%202021-03-24%20104820.png

Ce aveti in plus fata de concurenta? Cum va diferentiati pe piata produselor similare de la noi si cum arata aceasta piata?
Se poate observa cel mai mult in varietatea sortimentului, oferim adesea marci care nu apar una langa alta intr-un singur magazin. Avem, de asemenea, totul in stoc (si asta include marci premium scumpe). Apoi, exista o multime de alte elemente marunte care fac diferenta, per ansamblu.

...

De unde va cumparati produsele vandute pe site?
In prezent, avem 290 de branduri in oferta, am vandut, testat si (ulterior) eliminat alte 129. Cumparam, practic, produse de peste tot din lume; in plus, avem si productie proprie (brandul in-house Zulu).

...

Care sunt canalele de vanzare pe care le folositi?
In spatele succesului nostru se afla de la inceput strategia omnichannel, conectand lumile fizice si online. In plus, fata de magazinele online, operam 12 magazine fizice proprii, in orase mari din Cehia, precum si locuri de campare (unul special pentru alpinism, un showroom de standuri pentru rulote si camionete si cea mai mare expozitie europeana de vanzari de corturi si echipamente de exterior, la Praga). Magazine fizice avem in Cehia si Slovacia, dar cu siguranta vom deschide un magazin si in Romania intr-un viitoar apropiat, cand conditiile economice si epidemiologice ne vor permite.

....

Aveti pagina de Facebook? Cat de important este acest tip de comunicare cu clientii si cat de mult investiti in ea?


Da, avem pagina de Facebook. Comunicarea cu clientii este foarte importanta pentru noi si de aceea incercam sa ii alocam tot mai mult timp si tot mai multe canale.

Sn%C3%ADmek%20obrazovky%202021-03-24%20105955.png

Aveti versiune de mobile?
Avem o versiune mobile a site-ului, site-ul nostru este compatibil si se prezinta bine in versiunea online. In viziunea noastra, dezvoltarea aplicatiilor nu ar aduce nicio valoare adaugata suplimentara.

...

Cum credeti ca veti incheia anul curent?

Profitul preliminar pentru 2020 (pentru toate tarile) este de aproximativ 1,3 milioane €, adica o crestere de 100% YoY. Magazinul e-commerce romanesc are, de asemenea, un profit operational.

...

Ce planuri de viitor aveti in online?
Anul acesta vom intra in inca doua tari. Pe toate pietele in care activam, inclusiv in Romania, dorim sa devenim numarul 1 in vanzarea de echipamente turistice si outdoor!

 

Acestea sunt câteva dintre informațiile pe care fondatorul și CEO-ul nostru Jaroslav Skalka l-a furnizat jurnaliștiilor de la ECOMpedia, iar aceștia au publicat un articol complet structurat astfel încăt clienții noștrii și partenerii să cunoască mai bine cine este în spatele 4camping, ce oferim și ce ne dorim pe viitoar pentru piața românească.

Link-uri utile

 

Autor: ECOMpedia, Sandra Chytil

Imagini:arhiva firmei 4camping

Interviu: Rachetele de zăpadă - un sport accesibil tuturor

Interviuri

Veți învăța tot ceea ce aveți nevoie despre rachetele de zăpadă într-un interviu cu instructorul Honza Mühldorf.