Treci la categoria produselor Treceți la coș Treceți la navigare

Nu mă interesează reducerile și promoțiile, vreau să ascund bara.

FAQ - Cele mai frecvente întrebări

Am selectat cele mai frecvente întrebări. Dacă nu găsiți răspuns la întrebarea dvs. contactați serviciul relații clienți.

Cu ce vă putem ajuta?

 

Cumpărare, livrare

Ce mărimi ar trebui să aleg la îmbrăcăminte și încălțăminte?

Dacă nu sunteți sigur de mărimea dvs. folosiți opțiunea ”Mărimea recomandată” de lângă produs. Această opțiune funcționează în baza tabelului de mărimi de la producător.

Ce metode de livrare pot alege?

Serviciul de curierat Cargus, Fan Courier sau ridicare personală de la un punct pick-up Packeta.

Care sunt taxele de livrare?

Mod de livrare Prețul de livrare la comenzi până la 249 lei
Prețul de livrare la comenzi peste 249 lei
CARGUS 19 Lei Gratuit
FAN COURIER 19 Lei Gratuit
PACKETA 15 Lei Gratuit

La plata în numerar la livrare, se adaugă, la toate formele de livrare, taxa de 5.00 lei taxă de manipulare a banilor cash. La plata cu card online, nu se adaugă nici o altă taxă.

Când primesc produsul?

Comenzile primite până la ora 8:00, pot fi expediate în aceeași zi. Livrarea durează, de obicei, în jur de 3-5 zile lucrătoare, depinzând de volumul de lucru al curierilor. Statusul comenzii poate fi urmărit accesând link-ul care vă va fi trimis împreună cu rezumatul comenzii.

Cum este posibil că plătesc un alt preț decât are comanda mea totală?

Comenzile mari, nu pot fi expediate într-un singur colet, este necesar să fie împărtită în două sau în trei și prin urmare, suma finală este împărțită între pachetele menționate (suma nu este legată de valoarea produsului din cutie, dar la final va fi cea din comanda inițială). Predăm curierului de regulă toate coletele aferente în aceeași zi, dar totuși, din păcate se poate întâmpla să nu ajungă la dvs. toate coletele în aceași zi.

Ce e de făcut atunci, când primesc alte produse decât ce am comandat?

Coletul Dvs. conținea alte produse decât cele comandate? A lipsit ceva din colet sau a fost ceva în plus? Scrieți-ne, vom analiza și vom rezolva situația.

Cum pot utiliza un cupon promoțional?

Cuponul promoțial se poate verifica în timp ce vizualizați coșul în partea dreaptă jos a paginii (www.4camping.ro/cos/). După apăsarea butonului, suma cuponului se deduce din suma comenzii. Dacă aveți nevoie de asistență colegii de la Departamentul relații clienți, vă pot ajuta.

 

 

Returnarea produsului

Mărimea nu mi se potrivește, cum o pot înlocui?

Din păcate, din motive logistice, nu avem posibilitatea de a schimba produsele. În acest caz, puteți returna produsul nepotrivit în termen de 30 de zile de la primire și să comandați unul nou cu mărime corectă.

În ce stare trebuie să fie produsul pentru a putea fi returnat?

Produsul returnat trebuie să fie în stare nouă, fără urme de utilizare (zgârieturi, murdărie, mirosuri etc.) cu ambalajul și etichetele originale. Ambalajul (cutia) original al produsului nu trebuie să fie deteriorat, în caz contrar, valoarea rambursului va fi redusă.

Vă rugăm să nu să lipiți scotch sau etichete, sau să scrieți informațiile direct pe cutia produsului! În calitate de ambalaj puteți folosi cutii sau folii. Important este ca acest ambalaj să facă față transportului.

Cum returnez produsul?

Vă rugăm să completați on-line formularul de retur

Produsele pot fi returnate în termen de 30 de zile de la livrare, fără a justifica motivul (condiția fiind să conțină ambalajul original nedeteriorat, inclusiv eticheta).
Modalități de returnare:

    1. Curier - apelați la o firmă de curierat pentru a expedia produsul la adresa menționată mai jos. Menționăm, că taxa pentru expedierea coletului urmează a fi achitată de dvs. Nu trimiteți coletele cu plata la destinatar! 
      Adresa de retur:


      Packeta Romania s.r.l.
      4camping.ro ID 94339720
      Tel. +40 316 300 402
      Strada Virginia Nr. 4
      Cod poștal 077096
      Dragomirești-Deal,
      Ilfov, CTPark A1 Km13

      Este foarte important să indicați pe eticheta coletului ID-ul de mai sus.

    2. Packeta România SRL (retur gratuit) - lăsați coletul la un punct pick-up Packeta cu mențiunea retur și comunicați ID-ul 94339720 și numele magazinului nostru 4camping.ro.  
            !!Punctul respectiv trebuie să conțină în detalii mențiunea Acest Punct Pick-up accepta retur.

  Vă informăm că recepționarea retururilor (veți primi o notificare automată), poate dura în jur de 10 zile lucrătoare. 

În perioada sărbătorilor, retururile pot fi recepționate cu întârziere.

Nu folosiți POȘTA Română pentru expedierea returului! Nu trimiteți coletele cu plata la destinatar!

Ce fac după ce am trimis produsul?

  Vă rugăm să ne trimiteți o copie/confirmare a chitanței cu AWB-ul returului, la adresa de email comenzi@4camping.ro. În acel moment noi vom înregistra returul, iar când acesta va fi recepționat și procesat în depozitul nostru, veți primi o notificare pe e-mail.

Dacă returnez produsul, când primesc suma de bani înapoi?

Suma va fi returnată în contul bancar specificat în formularul de retur, în termen de 14 zile de la recepționarea produsului în depozitul 4camping din Praga, Cehia.

Cum să procedez dacă produsul este deteriorat?

Ați preluat coletul care conținea produse deteriorate? Anunțați-ne și vom rezolva problema.

 

Reclamații

Cum pot reclama produsul?

Vă rugăm să completați formularul de reclamații și să trimiteți produsul selectând una din cele două opțiuni menționate mai jos.

     1.  Expediere cu o firmă de curierat la adresa:
 Packeta Romania s.r.l.
 4camping.ro ID 94339720
 Tel. +40 316 300 402
 Strada Virginia Nr. 4
 Cod poștal 077096
 Dragomirești-Deal,
 Ilfov, CTPark A1 Km13

Nu folosiți POȘTA Română pentru expedierea returului! Nu trimiteți coletele cu plata la destinatar!

     2.  Packeta România SRL (retur gratuit) - duceți coletul la un punct pick-up Packeta. Acolo este suficient să comunicați că este un retur pentru 4camping.ro și ID-ul 94339720 (codul/parola magazinului:). !! Punctul respectiv trebuie să conțină în detalii mențiunea Acest Punct Pick-up accepta retur”.

  Vă informăm că recepționarea coletului (veți primi o notificare automată), poate dura în jur de 10 zile lucrătoare. 

Vă rugăm să informați și să ne trimiteți ocopie a chitanței de la curier, la adresa de email comenzi@4camping.ro, dacă reclamația va fi soluționată în favoarea dvs. vă returnăm și suma aferentă transportului.

      Notă: Garanția nu se aplică deteriorării branțurilor încălțămintei și șireturilor. 

În cât timp primesc un răspuns cu soluționarea reclamației?

La primirea reclamației, vă vom emite un protocol de reclamație, în care se înregistrează data curentă, desemnarea exactă a bunurilor și, de asemenea, metoda de soluționare preferată. Apoi vom evalua bunurile reclamate în colaborare cu producătorul. Prin lege, avem maximum 30 de zile pentru a face acest lucru, dar noi încercăm ca soluționarea să se facă cât mai rapid.

Trebuie să trimit întregul cort înapoi sau doar componentul deteriorat?

În principiu ar fi suficient doar partea deteriorată, dar dacă depunem o reclamație la producător trebuie trimis tot cortul. Prin urmare recomandăm să returnați întotdeauna întregul produs (inclusiv toate componentele) pentru a putea fi reclamat la producător.

Unde pot obține informații cu privire la reclamația mea?

Vă stăm la dispoziție pentru orice informație la +40 359 228 050 sau la adresa de e-mail comenzi@4camping.ro.

 

 Magazin, posibilitatea de verificare

Cum pot afla ce produse aveți în stoc în magazinul dumneavoastră?

Din cauza gamei largi de produse, majoritatea articolelor sunt disponibile numai din depozitul central. Articolele trebuie mai întâi comandate online cu livrare la magazin, unde puteți să comandați mai multe articole pentru a le compara, a le proba și a vă decide asupra achiziției pe loc.

Pot să comand mai multe mărimi și să probez produsele în magazin?

Da. Magazinul nostru este dotat cu cabină de probă. Plătiți produsele numai după ce le încercați.

Cum pot comanda produse pentru a le încerca în magazin?

Adăugați în coșul dvs. online articolul pe care doriți să îl încercați în magazin. Alegeți livrarea la magazin și plătiți cu numerar sau cu cardul la ridicare.

Când ajung produsele comandate la magazin?

De obicei, mărfurile sunt disponibile în magazin în termen de 3 zile lucrătoare. Vă vom informa prin SMS și e-mail atunci când comanda este pregătită pentru ridicare.

În cât timp pot ridica comanda de la magazin?

În magazinul din Voluntari aveți la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru ridicare, cu posibilitatea de prelungire cu o zi. În cazul în care nu puteți ridica comanda, vă rugăm să sunați la numărul de telefon al serviciului pentru clienți pentru a stabili o dată de ridicare ulterioară.

Pot parca la magazin?

Puteți vedea opțiunile de parcare dând click pe harta de pe pagina magazinului.

Pot plăti cu cardul?

Da, la magazin puteți achita cu cardul.

 

Cupoane de reduceri

Unde pot verifica cuponul promoțional ?

Cuponul promoțial se poate verifica în timp ce vizualizați coșul în partea dreaptă jos a paginii www.4camping.ro/cos. După apăsarea butonului, suma cuponului se deduce din suma comenzii. Dacă aveți nevoie de asistență colegii de la departamentul relații clienți vă pot ajuta.

 

Cum pot obține un cupon promoțional?

Pentru o prezentare generală a codurilor de reducere valabile în prezent, vă rugăm să vizitați pagina Coduri de reducere.

Pot utiliza mai multe cupoane, în același timp?

Din păcate nu. Pentru o comandă poate fi folosit doar un singur cupon.

Cuponul nu funcționează. Cum procedez?

Mai întâi asigurați-vă că ați introdus corect cuponul. Dacă totul este în regulă și cuponul totuși nu funcționează, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la comenzi@4camping.ro

Am primit o reducere de 30 Lei și a dispărut imediat, ce pot să fac?

Înscrieți-vă pentru primirea newsletter-ului nostru aici dacă sunteți un utilizator nou, veți primi automat un cupon de 30 lei pe e-mail.

Când voi obține cuponul promoțional?

Cuponul va fi trimis automat la adresa de e-mail pe care ați introdus-o. În timp de 5 minute, ar trebui să ajungă. Dacă totuși e-mailul nu ajunge vă rugăm să ne contactați.

M-am abonat la Newsletter, dar nu am primit nici un cupon pentru prima mea achiziție. Cum ar trebui să procedez?

Încercați din nou să vă înscrieți la newsletter aici. Acest cupon promoțional este disponibil numai pentru utilizatorii noi care nu au achiziționat încă pe https://www.4camping.ro/.Dacă nu l-ați primit vă rugăm să ne contactați.