TEST: Ochelari de soare Uvex Sport Style 231 2.0
Testarea produselor
David Svoboda a testat o pereche de ochelari de protecție Uvex în timpul călătoriilor sale lungi cu bicicleta. Merită să investești în ei?
Ochelarii universali de schi Axis Black Wordmark Vivid Ember/Vivid Infrared (2 lentile) sunt populari pentru rama lor, care oferă un câmp vizual maxim. Beneficiază de sistemul Quick change.
Marca americană Giro a fost fondată în 1985 în Scotts Valley, California. Într-un mic garaj, Jim Gentes, un om cu o obsesie pentru design și nemulțumit de echipamentele de ciclism disponibile, a început să își confecționeze propriile produse. Acesta a fost începutul unui brand care nu s-a temut niciodată să inoveze și să se îmbunătățească. De-a lungul anilor, marca a devenit lider mondial în domeniul accesoriilor pentru ciclism (căști, mănuși) și sporturi de iarnă (căști și ochelari de schi).
Calitatea superioară, tehnologia de ultimă generație, greutatea redusă și accentul pus pe design sunt cele mai importante aspecte ale producției de produse noi din ultima vreme. Misiunea brandului este de a crea cele mai bune produse care să se potrivească bine, să te facă să te simți confortabil și în siguranță și să te facă să ieși în evidență pe pârtie sau pe bicicletă.
Ochelarii de schi Axis Black beneficiază de un nou design îndrăzneț, fără ramă, cu sistem magnetic Quick Change. Ochelarii sunt echipați cu magneți care asigură o așezare corespunzătoare în cadru, tehnologie EVAK pt aerisirea spatiului interior și tratament anti-aburire Anti-fog.
Marcă | Giro |
---|---|
Potrivit
|
bărbați / femei |
Categorie filtru de soare(CAT.)
|
S1 / S2 |
Nr. lentile
|
2 |
Ventilare lentilă
|
Da |
Finisaj anti-ceață
|
Da |
Termen de garanție | 24 luni |